Často kladené otázky

O NAŠICH ŠPERCÍCH A KVALITĚ

Jak si mohu být jistý, že je šperk opravdu ze zlata nebo stříbra?

Všechny naše šperky ze zlata a stříbra jsou oficiálně puncovány Puncovním úřadem České republiky v souladu s platnými předpisy. Na požádání vám rádi vystavíme certifikát pravosti.

Kde jsou vaše šperky vyráběny?

Naše šperky navrhujeme v našem ateliéru v Praze a vyrábíme je ve spolupráci s ověřenými partnery v České republice, EU i mimo ni – v závislosti na konkrétním designu a použitých materiálech.

Používáte pravé drahokamy?

Ano. Nabízíme šperky s přírodními, laboratorně vytvořenými i syntetickými drahokamy. U každého produktu je typ a kvalita kamene jasně uvedena.

Mohu si vaše šperky prohlédnout osobně?

Samozřejmě! Rádi vás přivítáme v našich prodejnách na Václavském náměstí nebo ve Westfield Chodov v Praze.

Přijde šperk v krabičce?

Ano, každý šperk je bezpečně zabalen do krabičky – a to zdarma.

Dostanu ke šperku certifikát?

Ano, každý šperk Princess Jewellery je dodáván s certifikátem pravosti. Tento dokument obsahuje podrobné informace o použitých materiálech, typu a kvalitě drahokamů a celkové hmotnosti šperku – poskytuje tak plnou transparentnost a záruku kvality.

VELIKOST A ÚPRAVY NA MÍRU

Nejsem si jistý svou velikostí prstenu – co mám dělat?

Navštivte naše prodejny, kde vám náš tým rád změří prst a pomůže vybrat ideální velikost.
Nebo využijte náš Průvodce velikostmi prstenů, který najdete na našem webu.

Nabízíte úpravu velikosti?

Jedna úprava velikosti je zdarma ke každému prstenu zakoupenému u Princess Jewellery (platí pro většinu standardních designů).

Další úpravy velikosti jsou zpoplatněny od 800 Kč, podle složitosti provedení.

Pokud se jedná o složitý nebo zakázkový prsten, nabídneme vám individuální konzultaci a řešení.

Nabízíte šperky na zakázku?

Rozhodně. Nabízíme zakázkovou výrobu šperků podle vašich představ. Stačí nás kontaktovat přes formulář nebo e-mailem.

OBJEDNÁVKA, PLATBA A DOPRAVA

Jaké jsou poplatky za dopravu a doba doručení?

Nabízíme bezpečné a pojištěné doručení po celé České republice i do zahraničí.

Česká republika
Standardní doručení: 1–3 pracovní dny

Poštovné: Zdarma při objednávce nad 4 000 Kč / 190 Kč při objednávce do 3 999 Kč

Expresní doručení: 590 Kč (obvykle následující pracovní den u zboží skladem)

Zahraniční doručení
Doba doručení: Obvykle 3–7 pracovních dnů v závislosti na destinaci

Poštovné: Vypočítá se při objednávce podle vaší lokality a velikosti objednávky

Všechny zásilky jsou odesílány s možností sledování a pojištěním. V případě urgentní objednávky nebo speciálních požadavků nás neváhejte kontaktovat.

Jak mohu sledovat svou objednávku?
Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte potvrzovací e-mail s číslem zásilky a odkazem pro sledování stavu doručení.
Co mám dělat, pokud je šperk vadný nebo jsem obdržel/a nesprávnou objednávku?

Pokud jste obdrželi vadný šperk nebo nesprávný produkt, velmi se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis do 14 dnů od převzetí zásilky.
Provedeme vás dalším postupem a zajistíme, aby byl problém co nejrychleji vyřešen. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, stručný popis problému a přiložit jasné fotografie produktu.

Jaké platební metody nabízíte?

Přijímáme platby kartou, bankovním převodem, přes Apple Pay a další místní platební metody. Podrobnosti se zobrazí při dokončení objednávky.

Nabízíte dárkové balení?

Ano! Každý šperk je dodáván v luxusní krabičce Princess, která je ideální jako dárek. Na přání můžeme také přiložit ručně psané osobní věnování.

Posíláte i do zahraničí?

Ano, zasíláme do celého světa. U objednávek v rámci EU jsou clo, DPH a další poplatky již zahrnuty v ceně.

Mohu si svou objednávku vyzvednout osobně?

Ano, v našem showroomu v Praze. Návštěvu si prosím domluvte předem e-mailem nebo telefonicky.

VRÁCENÍ + VÝMĚNY

Mohu šperk vrátit?

Ano, do 15 dnů od nákupu, pokud šperk nebyl upravován na zakázku, změněn jiným zlatníkem nebo nevykazuje známky opotřebení či poškození.

Mohu vrátit nebo vyměnit šperk bez krabičky a certifikátu?

Originální dárková krabička a certifikát pravosti (včetně GIA/HRD/IGI, pokud je relevantní) musí být k šperku při vrácení přiloženy.

Jak dlouho trvá vrácení peněz?

Vrácení peněz probíhá do 14 dnů od obdržení vráceného zboží. Vrácení na kartu může trvat několik dalších dnů kvůli zpracování bankou.

Jak obdržím vrácené peníze?

Vrácení peněz proběhne vámi preferovaným způsobem. Můžete si vybrat mezi vrácením na původní platební kartu, hotovostí (pouze na prodejně) nebo dárkovým poukazem do obchodu.

Mohu vyměnit šperk?

Ano, šperk lze vyměnit do 30 dnů od nákupu. Musí být nenosený, nepoškozený a vrácen v originálním obalu. Při výměně na prodejně prosím předložte doklad o koupi.

PÉČE & ZÁRUKA

Jak mám pečovat o své šperky?

Různé materiály vyžadují odlišnou péči. Navštivte prosím naši stránku Péče o šperky pro podrobné tipy.

Jak mám skladovat své zlaté a stříbrné šperky?

Aby vaše šperky vypadaly stále jako nové, skladujte každý kus zvlášť v šperkovnici s měkkým vnitřkem, abyste předešli poškrábání. Pro dlouhodobé uložení doporučujeme šperky uzavřít do malých plastových sáčků spolu se sáčkem silikagelu, který chrání před vlhkostí a oxidací. Vždy uchovávejte šperky mimo vlhké prostředí a přímé sluneční světlo.

Kde si mohu nechat své šperky vyčistit nebo upravit?

Šperk můžete přinést do kterékoliv z našich kamenných prodejen. Náš personál ho zašle do dílny na servis – počítejte prosím s několika dny dle aktuální vytíženosti.