Často kladené otázky

O NAŠICH ŠPERCÍCH A KVALITĚ

Jak si mohu být jistý/á, že šperk je skutečně ze zlata nebo stříbra?
Všechny naše zlaté a stříbrné šperky jsou oficiálně označeny puncem České puncovní komory v souladu s národními předpisy. Na vyžádání vám rádi vystavíme certifikát pravosti.
Kde jsou vaše šperky vyráběny?
Naše šperky jsou navrhovány v našem pražském ateliéru a vyráběny ve spolupráci s ověřenými partnery po celé České republice, EU i mezinárodně, v závislosti na designu a použitých materiálech.
Používáte pravé drahokamy?
Ano. Nabízíme šperky jak s přírodními, tak s laboratorně vytvořenými syntetickými drahokamy. U každého produktu je jasně uveden typ a kvalita kamene.
Mohu si vaše šperky prohlédnout osobně?

Samozřejmě! Rádi vás přivítáme v našich prodejnách na Václavském náměstí nebo ve Westfield Chodov v Praze.

Bude šperk dodán v krabičce?

Ano, každý šperk je bezpečně zabalen v krabičce – zdarma.

Dostanu ke svému šperku certifikát?

Ano, každý šperk Princess Jewellery je dodáván s certifikátem pravosti. Tento dokument obsahuje podrobné informace o použitých materiálech, typu a kvalitě kamenů a celkové hmotnosti šperku – zajišťuje tak plnou transparentnost a záruku kvality.

VELIKOSTI A PERSONALIZACE

Nejsem si jistý/á velikostí prstenu – co mám dělat?

Navštivte naše prodejny, kde vám náš tým rád změří prst a pomůže najít tu pravou velikost.
Nebo si prohlédněte náš Průvodce velikostmi prstenů dostupný na našem webu.

Nabízíte úpravu velikosti prstenu?

U každého prstenu zakoupeného u Princess Jewellery je zahrnuta jedna bezplatná úprava velikosti (platí pro většinu standardních designů).

Za další úpravy velikosti začíná cena na 800 Kč, v závislosti na složitosti designu.

Pokud je váš prsten složitý nebo na zakázku, nabídneme vám individuální konzultaci a řešení.

Nabízíte zakázkovou výrobu šperků?
Rozhodně. Nabízíme zakázkovou výrobu šperků podle vašich představ. Stačí nás kontaktovat přes kontaktní formulář nebo e-mail.

OBJEDNÁVKA, PLATBA A DOPRAVA

Jaké jsou náklady na dopravu a doba doručení?

Nabízíme bezpečné a pojištěné doručení po celé České republice i do zahraničí.

Česká republika
Standardní doručení: 1–3 pracovní dny

Cena dopravy: Zdarma u objednávek nad 4 000 Kč / 190 Kč u objednávek do 3 999 Kč

Expresní doručení: 590 Kč (obvykle následující pracovní den u skladových položek)

Mezinárodní doprava
Doba doručení: Obvykle 3–7 pracovních dnů podle destinace

Cena dopravy: Vypočítává se při dokončení objednávky podle lokality a velikosti objednávky

Všechny zásilky obsahují sledování a pojištění. Pro urgentní objednávky nebo speciální požadavky na doručení nás neváhejte kontaktovat.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte potvrzovací e-mail s číslem zásilky a odkazem pro sledování stavu doručení.

Co mám dělat, pokud je můj šperk vadný nebo jsem obdržel špatnou objednávku?

Pokud jste obdrželi vadný výrobek nebo špatnou objednávku, upřímně se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Prosíme, kontaktujte naši zákaznickou podporu do 14 dnů od převzetí zásilky.
Provedeme vás dalším postupem a zajistíme co nejrychlejší vyřešení problému. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, stručný popis problému a jasné fotografie produktu.

Jaké platební metody nabízíte?

Přijímáme platby kartou, bankovním převodem, přes Apple Pay a dalšími lokálními platebními metodami. Podrobnosti se zobrazí při dokončení objednávky.

Nabízíte dárkové balení?

Ano! Každý šperk dodáváme v luxusní krabičce Princess, ideální jako dárek. Na přání můžeme přiložit i ručně psané osobní věnování.

Zasíláte i do zahraničí?

Ano, zasíláme po celém světě. U objednávek v rámci EU jsou clo, DPH a další poplatky již zahrnuty v ceně.

Mohu si svou objednávku vyzvednout osobně?

Ano, v našem showroomu v Praze. Návštěvu si prosím domluvte předem e-mailem nebo telefonicky.

VRÁCENÍ A VÝMĚNY

Mohu vrátit šperk?

Ano, do 15 dnů od nákupu, pokud šperk nebyl upraven na zakázku, pozměněn jiným zlatníkem nebo nejeví známky nošení či poškození.

Mohu vrátit nebo vyměnit šperk bez krabičky a certifikátu?

Původní dárková krabička a certifikát pravosti (včetně GIA/HRD/IGI, pokud je součástí) musí být vráceny společně se šperkem.

Jak dlouho trvá vrácení peněz?

Vrácení peněz probíhá do 14 dnů od přijetí vráceného zboží. U platebních karet může dojít k mírnému zpoždění kvůli zpracování ze strany banky.

Jak obdržím své vrácené peníze?

Vrácení peněz probíhá podle vaší preference. Můžete si vybrat mezi vrácením částky na původní platební kartu, hotovostí (pouze v prodejně) nebo poukazem na další nákup.

Mohu vyměnit šperk?

Ano, u nákupu přes e‑shop je možné šperky vyměnit do 30 dnů nebo vrátit do 15 dnů. Zboží musí být nenošené, nepoškozené a v původním balení. Výměnu nebo vrácení lze provést i na našich prodejnách – nezapomeňte si s sebou přinést doklad o nákupu.

PÉČE A ZÁRUKA

Jak bych měl/a pečovat o své šperky?

Různé materiály vyžadují různou péči. Navštivte naši stránku Péče o šperky pro podrobné tipy.

Jak bych měl/a uchovávat své zlaté a stříbrné šperky?

Aby si vaše šperky zachovaly svůj krásný vzhled, uchovávejte každý kus zvlášť v měkké šperkovnici, která zabrání poškrábání. Pro dlouhodobé uskladnění doporučujeme uzavřít šperky do malých plastových sáčků spolu se sáčkem silikagelu, který ochrání před vlhkostí a oxidací. Vždy se vyhýbejte vlhkému prostředí a přímému slunečnímu záření.

Kde si mohu nechat vyčistit nebo upravit svůj šperk?

Své zboží můžete odevzdat v kterékoliv z našich kamenných prodejen. Náš personál jej zašle do dílny k odbornému servisu – prosíme o trpělivost, doba zpracování se může lišit podle aktuální vytíženosti.