Reklamační řád

Země EU

Lhůta pro vrácení a výměnu je 14 dní od okamžiku, kdy jste vy nebo Vámi určená třetí strana, která není dopravcem, převzali zboží.Kontaktujte tým PRINCESS JEWELLERY na adrese info@princessjewellery.eu a získejte formulář pro vrácení a výměnu, který je třeba vyplnit a odeslat zpět k nám. Náš tým se Vám ozve do 24 hodin s podrobnostmi o tom, jak zpracovat vrácení zboží nebo jeho výměnu.

Vezměte prosím na vědomí, že zboží nám musí být vráceno v originálním balení. To by mělo ochránit zboží, které má být vráceno, před poškozením během přepravy. Zboží nám poté můžete vrátit doručením zásilky na pobočku pošty, jejím předáním poštovnímu doručovateli nebo doručením prostřednictvím jiné zásilkové služby. Vezměte prosím na vědomí, že vrácení poštou může trvat několik dní a že zpracování vrácení trvá určitou dobu.

Veškeré Princess Jewellery s.r.o. prsteny podléhají přizpůsobené změně velikosti podle požadavků zákazníků na velikost prstenu, proto je nelze vrátit ani vyměnit. (Chcete-li změnit velikost prstenu, kontaktujte tým PRINCESS JEWELLERY na adrese info@princessjewellery.eu)

Zákazník je odpovědný za veškeré náklady na dopravu, pokud není zboží poškozeno nebo pokud jsme neudělali chybu z naší strany.

Na všechny vrácené položky v hodnotě do 10.000,- Kč bude účtován poplatek za opětovné naskladnění ve výši 190,- Kč.Na všechny vrácené položky v hodnotě od 10.000,- Kč bude účtován poplatek za opětovné naskladnění ve výši 290,- Kč. 

Na všechny vyměněné položky se vztahují náklady na dopravu.

Nejsme zodpovědní za ztracené balíčky a nemůžeme Vám vrátit peníze, pokud dojde ke ztrátě nebo poškození Vašeho balíčku. Pojistěte prosím balíček v celkové hodnotě zboží, které nám zasíláte zpět. Nejsme zodpovědní za chybějící balíčky.

Z důvodu neustálého zlepšování našich služeb a nabídek je pro nás obzvláště důležité, abyste nám poskytli důvod, proč vracíte zboží.

Částku připíšeme na Váš bankovní účet nebo na účet na kreditní kartě do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

Dále upozorňujeme, že dodané zboží bude zkontrolováno a musí mít vlastnosti srovnatelné s novým zbožím vyzkoušeným ve skutečném obchodě.Pokud by došlo k poškození zboží v důsledku dalšího používání, vyhrazujeme si právo požadovat náhradu.

Země mimo EU

Lhůta pro vrácení a výměnu je 14 dní od okamžiku, kdy jste vy nebo Vámi určená třetí strana, která není dopravcem, převzali zboží.Kontaktujte tým PRINCESS JEWELLERY na adrese info@princessjewellery.eu a získejte formulář pro vrácení a výměnu, který je třeba vyplnit a odeslat zpět k nám. Náš tým se Vám ozve do 24 hodin s podrobnostmi o tom, jak zpracovat vrácení zboží nebo jeho výměnu.

Vezměte prosím na vědomí, že zboží nám musí být vráceno v originálním balení. To by mělo ochránit zboží, které má být vráceno, před poškozením během přepravy. Zboží nám poté můžete vrátit doručením zásilky na pobočku pošty, jejím předáním poštovnímu doručovateli nebo doručením prostřednictvím jiné zásilkové služby. Vezměte prosím na vědomí, že vrácení poštou může trvat několik dní a že zpracování vrácení trvá určitou dobu.

Zákazník je odpovědný za veškeré náklady na dopravu, pokud není zboží poškozeno nebo pokud jsme neudělali chybu na naší straně.

Veškeré Princess Jewellery s.r.o. prsteny podléhají přizpůsobené změně velikosti podle požadavků zákazníků na velikost prstenu, proto je nelze vrátit ani vyměnit. (Chcete-li změnit velikost prstenu, kontaktujte tým PRINCESS JEWELLERY na adrese info@princessjewellery.eu)

Výprodejové položky, speciální objednávky a vlastní šperky jsou konečným prodejem a nelze je vrátit ani vyměnit.

Na všechny vrácené položky v hodnotě do 2.699,- Kč bude účtován poplatek za opětovné naskladnění ve výši 390,- Kč.

Na všechny vrácené položky v hodnotě od 2.700,- Kč se vztahuje 15% poplatek za opětovné naskladnění v hodnotě objednávky.Na všechny vyměněné položky se vztahují náklady na dopravu.

Nejsme zodpovědní za ztracené balíčky a nemůžeme Vám vrátit peníze, pokud dojde ke ztrátě nebo poškození Vašeho balíčku. Pojistěte prosím balíček v celkové hodnotě zboží, které nám zasíláte zpět. Nejsme zodpovědní za chybějící balíčky.

Z důvodu neustálého zlepšování našich služeb a nabídek je obzvláště důležité, abyste nám poskytli důvod, proč vracíte zboží.

Částku připíšeme na Váš bankovní účet nebo na účet na kreditní kartě do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

Dále upozorňujeme, že dodané zboží bude zkontrolováno a musí mít vlastnosti srovnatelné s novým zbožím vyzkoušeným ve skutečném obchodě.

Pokud by došlo k poškození zboží v důsledku dalšího používání, vyhrazujeme si právo požadovat náhradu.

požadovaná velikost prstenu * - velikost prstenu, kterou si vybral zákazník